Wednesday, January 30, 2008

The LEGO

"MATYBOY" has a very fancy plate.

The isle infront of the registers at Woolworths.

Grapes.

Apples (photo taken on a funny angle, sorry).

We had a bit of overcast (bewolking) in the morning. It makes it rather humid and eventhough it's not incredibly hot (27C) we do need the airco to cool us down from time to time.

I'm slowly getting rid of my boxes. This is what's left.

I managed to put away all my dvd's and cd's nicely.

Nicole needed a lemon for cooking so I got one from the tree in our garden.

This tree to be precise.

It was about 32C max today.

Ingredients for our dinner.

I took all my Lego with me. This is the Lego paddy wagon.

The Lego tow-truck that's actually from a ANWB set.

And a Lego doctor's car. Every year on my birthday or St. Nicholas I would get several Lego items. I love Lego, I still do. I don't do anything with it anymore though. But some day I might!

8 comments:

marian said...

ja je lego echt jeugd sentiment, blij dat je het nog hebt, ilse heeft haar play mobiel weggeven, jammer.
gaat het goed met de auto rijles?
groetjea ma en pa.

Anonymous said...

Ja, jammer he:-P Ja, ik kan het wel laten verslonzen in een doos, maar nu speelt Tim er heel gelukkig mee! En dat gezicht van die blije Tim (zoontje van een collega die ik goed ken), daar kan echt niks tegenop! Dus IK ben heel blij dat ik MIJN playmobiel heb weggegeven mam.

Afijn, Vincent, succes met autorijden, geef ze van jetje! Laat ze daar maar eens zien dat je de broer bent van s'wereld beste autocourreur;-)

kees said...

als je genoeg lego hebt kun je natuurlijk je eigen nieuwe auto bouwen...

Vincent said...

@ ma: Het ging erg goed. Rijden gaat al soepeler, schakelen ook. Soms weet ik niet in welke versnelling ik zit en dan kijk ik naar beneden. Mag niet he, moet ik kunnen voelen. Komt wel. Binnen kort gaan we een keer door de buurt rijden :-)

@ Ils: Als jij playmobil weg wil geven dan mag dat hoor :-)

@ Kees: Heb je geen link kunnen vinden naar een echte lego-auto? Dat valt me van je tegen zeg ;-P

Anonymous said...

Jij gaat zeker Lego op je nummerplaat zetten?

Vincent said...

@ Ilse: "Legoman" of zo misschien ;-)

Anonymous said...

Ja, sommigen worden nooit volwassen hé, ha haa

Vincent said...

@ Jan: Helaas ken ik minimaal 5 jannen dus weet ik niet wie dit heeft gezegd...