Friday, January 25, 2013

R.I.P. Nantko

My friend Nantko in better days, before he got the stomach cancer. He died tonight. A very sad loss as Nantko was such a kind person but also an end to 2 years of demise and suffering.

May your spirit be free again buddy. I hope to meet you again in another life.

Just before I got the call about Nantko I opened this beer that's been in my fridge for more than 6 months or so, waiting for a special occasion to be opened. Cheers Nantko, here's to good times!

4 comments:

Anonymous said...

Sad and sorry to hear of Nantko passing... R.I.P. Nantko
Vicky

Anonymous said...

Ik vindt het zo erg te horen dat NAnt is overleden. Ik ondekte het vandaag pas. ( ik stuurde he nig steeds sms en mail sorry) Ondanks we de laatste jaren niet veel contact hadden ( toevallig wel kort voor zijn overlijden)was hij mijn beste vriend ooit.

Ik zal altijd aan je denken met een grote glimlach op mijn gezicht en een warm hart, ik zal je NOOIT vergeten Gekkie en met veel liefde aan de tijd terug denken dat we zoveel samen waren.

Anonymous said...

Sorry mijn naam vergeten Thea Pierse

Vincent said...

Hi Thea,

Nantko zou je warme woorden gewaardeerd hebben. Ik hielp met het organiseren van zijn uitvaart maar we konden helaas niet ieders naam/adres achterhalen, sorry dat je er zo laat achter komt.

Hij ging op het laatst snel achteruit en was de laatste paar dagen bij zijn zus Eef, waar hij ook is gestorven.
De crematie was in Amsterdam.

Hij laat heel veel vrienden achter :-(

Vriendelijke groeten,
Vincent.