Monday, September 6, 2010

The bike ride.

The morning ferry. It was crispy cold. Nice though.

Me.

The coffee walk.

This funny looking ship is docked at the neighbours. It's called the Polarcus Naila. It's some very modern research vessel. More info in a PDF here.

We got fresh fruit in. It looks like a painting! I took a banana and an apple.

In the evening I went for a ride on my Chopper Meister. I sat at a pond with a little fountain.

It was a lovely place to be.

A swan family swam past.

(Click to enlarge)
This is how I cycled.

2 comments:

Ilse said...

Jeemig, je bent 5 minuten verder als je koffie hebt gehaald op je werk, wat een eind!

En fijn dat je lekker gefietst hebt, moet je vaker doen. Al is het weer de komende dagen niet echt lokkend...

Als je nog iets van pa en moet hebben, moet je het even zeggen he, we hebben nu de auto.

Vincent said...

Yo zus.

Misschien ga ik een goedkope prut fiets kopen waarmee ik in de regen kan fietsen.

Ik hoef nu nog even niets want ik heb er voorlopig nog geen ruimte voor.