Sunday, November 11, 2007

The welcome

This was how Australia welcomed me; with a beautifull sunrise. I made this series of photo's to try and capture the whole event. It's a pity the wing is in the way but it will do.



















The view towards the ground. It was very exciting seeing the land beneath us again. Australia is truely a beautifull country, even from so high above.

I wasn't awake much untill I took a 4 hour nap from 12:00 - 16:00. Because of this I didn't take a lot of photo's... Here we see the view outside the front window at dusk (start of the evening).

Dusk view to the other side.

4 comments:

Anonymous said...

mooie foto's van de, opgaande zon, we zijn blij dat jullie er zijn!zal ik een zakje hagelstenen opsturen?
groetjes ma.

Vincent said...

Je zou het weer nu eens moeten zien, ik hoop dat ik er nooit aan wen dan kan ik er elke dag oh en ah over zeggen. Zo blauw en strak. En heeeeel veel groen en ruimte. Laat die hagelstenen nog maar even zitten, daar ben ik nog niet aan toe ;-P Ik geloof wel dat we hier regen nodig gaan hebben. Ben benieuwd of we dat nog gaan krijgen met de zomer voor de deur...

Anonymous said...

Nou... wat een pokkeweer hier! Stuur ons even wat zon... Het is koud,nat en inderdaad; hagelstenen!

Goed dat jullie goed zijn aangekomen en ik hoop dat jullie snel bijkomen van het gereis.

Doe ze allemaal de groetjes daar!

Vincent said...

Ja, vandaag was ik de hele dag hoentjesfris. We gaan morgen maar eens inschrijven hier en daar. Bankrekeningetje openen en zo, ziekenfondsje etc.